Księga gości

  • pietruszka - buziak@sbcglobal.net
    03/18/2005
    polishPub - forum zeczywiscie ma niewiele wpisow ale za to czat jest OK. Fajni ludzie, mozna spoko pogwarzyc. Chicago 500 - zastanawiales sie dlaczego sie cyt.. wypieli (zapomnieli), czy aby nie za wiele oczekujecie. Byc moze wszystko nie jest tak jak to sobie wyobrazasz, a $$$$$ nie rosna na drzewach.
  • pietruszka - buziak@sbcglobal.net
    03/18/2005
    Serdeczne pozdrowienia dla calej zalogi Wietrznego (dobrze grajacego) Radyjka, gorace buziaczki, sloneczne i cieplutkie usmiechy w Wasza strone za zajefajne prowadzenie i wielkie usciski za super muzyke ktora mozna sluchac na okretke.... .
  • PODHALE - czerwonutka@wp.pl
    03/16/2005
    Pozdrawiam CIKAGO 500 I NIECH NAM zyje ten jeden wierny POLAK W POLSCE TAM:o)*****JAK PRZYJEDZIEMY DO WAS to nas przygarniecie jeszcze;?)******papap caluskow tak jak rudy sto i 2:O)****
  • Czikago500 - kiepur@o2.pl
    03/16/2005
    Pozdrowienia dla wszystkich cfaniaków z Chicago,którzy sie wypieli na rodzinny kraj.NPCTW
  • Piotrek - piotrekusa1@wp.pl
    03/13/2005
    Zapraszam na strone www.remodeling.webpark.pl Pozdrawiam
  • Jacek - hetman@hetman.iq.pl
    03/11/2005
    Serdecznie pozdrowienia od zespołu "Hetman" z Warszawy dla całej ekipy z radia 1080 am, a także wszyskich słuchaczy z Chicago i okolic życzy pałker "Hetmana".We wrześniu być może się zobaczymy. www.hetman.iq.pl
  • PODHALE - kolegakolega@interia.pl
    03/08/2005
    Pawel Janas Pawel Janas POWINIEN ZOSTAC TRENEREM PODHALA :O)********************************** A NAJLEPSZE TO PODHALE KTORE WALCZY Z WIETRZNYM RADIEM 1080AM:o)*********************************** NIECH ZYJE DZIEN KOBIET I BEDZIE POPIERANY WIECZNIE HEJ DLA KOBIET KOBIETA SLE TAKIE SZCZERE ZYCZENIA ABY SIE WAM NIE ODWROCILY JAKIES MARZENIA I MISTRZEM PODHALE ZEBY KTORA NAM ZNOWU KIEDYS ZOSTALA KOBIETA KOBIETA W DODATKU POLSKA:)))))*******)))))))))))))))))))))))))))))))POZDROWKA DLA KOCHANIUTKIEGO WIETRZNEGO 1080AM RADYJKA SLE TAKA SE ZYWA MARYJKA NIECH I PAWEL FLISIAK DOBRZE GADA BO JUZ WYKURZYL ZE SIE PRZELOL PRZECIEK Z TEJ FALI NA INNOM FALE I GODZINE PRZECIEK COSIK SIE WYCIEKL BO FLISIAK LAL I LAL KIT:)****8
  • www.PolishPub.net - nie@ma.pl
    03/08/2005
    Pozdrawiamy serdecznie wszystkich fanow Wietrznego Radia i zapraszamy do spotkan miedzy Rodakami na #PolishPub - na stronie takze Forum(nowosc).... Pozdrawiamy wszystkich Polonusow z Chicago
  • Pawel - tswisla@tlen.pl
    03/07/2005
    DO WSZYSTKICH KIBICOW NASZEJ WISELKI W CHICAGO!!! Mistrzem Polski Jest Wislaaaaaaaaaaa Wisla najlepsza jesttttttttttttttttt Wisle trzeba szanowacccccccccccccccc Wisle ten nasz TSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Laaaa, laaaaa, laaaaaaaaa Laaaa, laaaaa, laaaaaaaaa Cala zyleta placze! Mistrza juz nie zobacze! Cala legla zaluje! CWKS to h...! Jazda, jazda, jazdaaaaaaaaaaaa Biala Gwiazdaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Art - Art@yahoo.com
    03/06/2005
    Do Andrew gmina ociupiny male, jak czytam twoje komentarze to jestem za aborcja zakapleksiony czlowieczku. Dlaczego do USA przyjezdza polska gawoc?
  • Dana - danusia007@poczta.fm
    03/03/2005
    Pozdrawiam wszystkich z Dolnego Śląska. Dostałam ten adres od "cichego wielbiciela" wraz z kartką z Chicago, niestety nie podał adresu zwrotnego, dlatego tutaj mu dziekuje :) A radyjka będę słuchać. Buziaaaaaaki
  • slawek - prusinowski@sbcglobal.net
    03/01/2005
    dwa najpiekniejsze glosy kobiece jakie znam-Tarja z Nightwish oraz Dominika z waszego radia. 02kwiecien-metal party w garazu -zapraszam jakby ktos mial ochote wyskakac sie i poswirowac
  • szukanko.com - tom@pocztus.com
    02/25/2005
    www.szukanko.com - tylko dobre strony... Twoj przewodnik po dobrych stronach - mamy juz ok 300,000 stron internetowych, ponad 57,000 hasel z encyklopedii, 10,000 ksiazek
  • pan_doktorek - geriatria@op.pl
    02/25/2005
    No ja uwazam, ze pan redaktor Flisiak to i tak lekko to przechodzi, bo ten drugi Pan Redaktor ze Studia A z innej "poradni" komercyjnej otwartej tylko w soboooty to ma juz uwiad starczy, z objawem dewiacji z ciezkim przebiegiem menopauzy i stad te zmiany nastrojow od euforii do wscieklizny, no zadna sluchaczka mu nie dogodzi/A on wciaz tylko nuci.tak bardzo sie staralem/no ale coz tylko duchem nie cialem, no bo jak? z powazaniem wierny sluchacz.
  • aga - aga77@yahoo.com
    02/22/2005
    Do pana Flisiaka....sluchajac dzis pana audycji myslalam przez moment ze pomylilam stacje .....gdybym nie wiedziala ze jest pan facetem pomyslala bym ze ma pan napiecia przedmiesiaczkowe....z powazanie sluchaczka
  • PODHALE - kolegakolega@interia.pl
    02/22/2005
    Tak tak ino czekalam zeby mnie sam ten Siemianski poprawil:)*************ALE UDALO SIE POPRAWIL NAZWISKO SWOJE WYJASNIL JAK SIE WLASCIWIE PISZE:)**** OJ SLYSZELISMY TWOJ GLOSIK BO BYL BARDZO KOCHANIUTKI:o)*** ZASTEPOWALES Dominiczke chyba:)*****ale zauwazyly te goralki nawet tego ktory dzis odgadywal za 500$ i nie zgadl o ktorej jest dziennik wietrznegoradia1080am ales dal Krzysiu plame:)*******zeby o DZIENNIKU nie wiedziec o ktorej sie zaczyna:O)**pozdrawiam ******tych wszystkich ktorzy strzelaja gole i WOJAS PODHALE niech wygrywa na drigi roczek:O)*** bo w tym roku2005 to chyba wszyscy sie nacpaliiii i nie graja tak jak nalezy hejjjjjj pozdrowionka dla wietrznego radyjka1080am w chicago najlepszego:O)***a jeszcze prosilabym jakas muzyczke z ICH TROJE bo to tez mi jest wspomnieniem z wietrznego radyjka kochane:O)**wszystkie misiaczki i miski nawet misie podobaja wisniewwscy i krotkiewicze:O)***bo tyle mi na tym swiecie z miskami pozyc zostalo hej zeby ICH TROJE POSLUCHAC TU NA TOP15 1080AM:)*
  • Your Subsititute News Reader - fasol23@yahoo..com
    02/21/2005
    Hej chlopaki niezle niezle widze ze sie we mnie goralki kochaja hahahaha i jakbyscie mogli sprostowac nie nazywam sie Siemianowski tylko Sieniawski hehe. Pozdrowienia dla Dominiki ;) Your Sincerely L. Sieniawski
  • Klaudiusz - claude-plos@o2.pl
    02/18/2005
    Poland it's very great contry, but I wont go to Chicago. Salute for everyone. ;)
  • KONIOWKA - kolegakolega@interia.pl
    02/16/2005
    Dzieki Karolu dzieki takie WIELKIE:O))****i buzi dla CIEBIE od KONIOWKI*** napewno przejde sie po niej kiedys:O)***a napisac to napisze tylko czekaj na listy jeszcze ze seruszkami hej:O)********************************** zobacz jak jeden o drugim myslimy Ty O KONIOWCE KONIOWKA O TOBIE ze w ten sam dzien serduszkowy widnieja na wietrzneradio1080am jednak to serce ciagnie do KONIOWKI:O)*pozdrawiam fale 1080AM W CHICAGO WASZ wierny gosc524630:O)***kochusiam WAS:o)***
  • teo - veselovsky@veselovsky.com
    02/15/2005
    Witajcie Kochani, W tym roku VESELOVSKY obchodzi swoje 5-te urodziny. Bedziemy swietowac glosno! W zwiazku z tym , mamy ogromna przyjemnosc zaprosic sluchaczy oraz zaloge Wietrznego Radia 1080AM na serie koncertow. Swietowanie zaczynamy w sobote 19 lutego w klubie WATRA przy 4758 S. Pulaski na poludniu Chicago. Drugi koncert odbedzie sie w sobote 5 marca w klubie SZAROTKA przy 8100 S. Roberts Rd. w Justice,IL (poludniowa strona). Glowna impreza urodzinowa bedzie miala miejsce w CAFE LURA (Milwaukee/Belmont) 12 marca. Wszystkie koncerty rozpoczynaja sie o godzinie 22:00. Na kazdym z koncertow czekaja na Was niespodzianki! Zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie! VESELOVSKY www.veselovsky.com Przekazcie te wiadomosc swoim znajomym.
  • lesioand - horus2@wp.pl
    02/15/2005
    zobaczyłem super stronkai ja zapraszam do siebie moze sie przyda , zapraszam www.tvsat24.za.pl
  • KRZYSIEK - STRAZAK@DANCEPOLMUSIC.COM
    02/15/2005
    WSZYSKICH FANOW KOMBII ZAPRASZAM DO OGLADNIECIA ZDJEC Z KONCERTU W CHICAGO (12-02-2005) NA STRONIE : WWW.DANCEPOLMUSIC.COM
  • Karol Kwiatek - k_kwiatek@wp.pl
    02/14/2005
    Wirtualna wycieczka po podhalańskiej miejscowości KONIÓWKA jest w internecie pod adresem: www.kwiatek.krakow.pl/koniowka/pano (wersja angielska) lub www.kwiatek.krakow.pl/koniowka/pano/pl (wersja polska). Jeżeli i Ty chcesz zobaczyć swoją miejscość i się po niej przespacerować - napisz do mnie!!! Pozdrowienia Karol Kwiatek www.kwiatek.krakow.pl
  • PODHALE - czerwonutka@wp.pl
    02/14/2005
    Witam ponownie ale juz jestem gosciem 522552 ale fajniutkie liczby w tym DNIU ZAKOCHANYCH HEJ:)***